Playstation och godis

Yeah, nu har hela dagen gått typ, och jag har knappt bloggat.
I know, dååligt av mig, men måste ju vara social här. hihi.
Syster och jag har spelat mest hela dagen.
Vi har även hunnit käka både smörgåstårta och makaronpudding.
Nyss var vi i affären med och köpte oss lite smågodis, mums.
Så vi ska lägga oss i sängen och spela GTA och käka godis.
Hur mysigt låter inte det? Dessutom lyssna på regnet..
Finns ett uppdrag vi MÅSTE klara, vi har försökt hela dagen.
Det är fan skit svårt, har fastnat där ju :(

Nu ska vi fortsätta spela och sådär,
får se om jag skriver mer idag,
annars hörs vi imon när jag vaknart :)

Och lilla Nallebjörn, jag tänker på dig!
Du får hitta på något kul och inte tänka met idag!
Hoppas ditt äpple smaka bra :D
*KRAMA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0