Sjuk igen *suck*

Godmorgon!!

Jag vaknade ganska sent idag, eller senare än planerat i varje fall.
Skulle gått upp klockan 9 typ och fixat med allt,
men klev inte upp innan klockan slog 11, inte bra :/
Dessutom vaknade jag upp och insåg att jag är sjuk igen.
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag var
ute i helgen, och sprang utan jacka, i bara klänning.
Så kanske får skylla mig själv lite, men inte kul.
Feber och massa förkyld igen, ont som fan i kroppen.

Aja, skit samma nu. Ska inte klaga mer.
Finns faktiskt dom som har det mycket värre.


Idag har jag en del att göra.
Ska göra klart inyervjuerna till imorgon.
Ska ringa massa samtal och sådär.
Och såklart packa, packa och packa!

Ska försöka få i mig en kopp kaffe nu så jag vaknar till.
Sen är det dags att sätta igång.
Väntar på att Matthias ska sluta jobbet så jag kan ringa
och intervjua honom :)

Hörs senare!
Bara 12 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0