"Skäms du inte?"

Hm, ska bara skriva lite fort nu tänkte jag.
Jag var nyss med om en sjuk sak...
Kan inte skriva exakt vad här nu, eftersom HAN tydligen
har hittat min blogg och läser den, aj aj.

Men i alla fall, han sitter och skickar tusen sms typ
"SKÄMS DU INTE?" och massa andra mesiga sms.
Haha, vem fan är det som borde skämmas av oss två?
Du är 30+ och gör såna saker? haha. PINSAMT?
Du säger att du trodde jag var "vuxen" , snälla?
Jag är bara 20, som du redan visste.
Men du, du däremot är 35 eller nått och borde veta bättre.
Du sa att du varit med om det tidigare, vafan göra
samma jävla misstag för igen då?
Haha, snacka om att vara totalt blååst!
Stackare, är ju nästan lite synd om dig! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0