Skattjakt

Haha, imorse när morsan väckte mig så frågade hon:
"Öhm, har du varit i min byrålåda?"
Det hade jag såklart inte och undrade varför hon fråga.
Så säger hon "Jo, men imorse när jag skulle ta fram strumpor
så låg det en hundralapp där i"
Haha, vi har undrat hela dagen va fan den kom ifrån.
När jag kom hem efter storhandligen så låg det plötsligt en
hundring under mitt tangentbort :/
Vi kom fram till att det måste vara syrran som gömt dom här
när hon var här sist! Pratar med henne i telen nu och så säger hon
"Den som söker den finner" "Söker du kanske du finner ytterligare en skatt"

Haha, så nu ska jag och morsan på skattjakt!
Det ska tydligen finnas varsin till peng/sak till oss :)
Gullig hon är min syster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0