Söndag 22/11

Puh, nu är det söndag igen och en ny vecka väntar!
Som ni ser fick ni 2 långa inlägg på raken nu,
men jag har varken orkat eller hunnit blogga i helgen.
Därför blir det så, men det får ni allt stå ut med.

Min helg har varit ganska okej, för mycket alkohol i fredags
och för mycket blod igår, men annars helt okej :)

Jag har inte gjort något vettigt alls idag, men det behövs väl inte?
Det är ju ändå söndag, då får man väl slappa och göra ingenting?
Vaknade runt 11, ringde Jenny, spelade betapet med henne
ett antal gånger, sen lagade jag mat och käkade med mamma.
Sen spelade jag betapet med Jenny igen, sen tjötade jag med
folk på msn, därefter duschade jag och nu sitter jag här
och bloggar för fullt :) Låter la väldigt soft?

Jag är så sjuuuuukt sugen på coca cola
och även choklad, men orka gå till affären?

Jag ska få på mig kläder och borsta håret nu i alla fall.
Och såklart spela betapet med Jenny.
Men skriver nog sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0