Telefonberoende?

Hoho, nu är jag igång och skriver igen. haha.
Kanske borde sitta hemma varje fredagkväll,
blir en jävla massa bloggande då i alla fall ;P haha.

Har precis kollat på Idol, nu är det Cirkus Möller, aldrig sett det.
Hm, vafan gör Calle & Mariette kvar då?
Dom var ju riktigt dåliga, enligt mig då.
Erik och Tove va grymt bra ikväll ju ;) woow!!

Jag ringde Jenny alldeles precis nu!
Var så himla länge sen vi pratade :O
Så ja, vi har väääldigt mycket att prata om nu!
Dessutom sitter hon också och bloggar! haha.
Vi ringer varandra och sitter och bloggar? haha.

Åh, är så jävla taggad inför imorgon alltså!
Om allt går som planerat så kommer imorgon -
- Bli den bästa kvällen på läääääääänge! ;)


Yey, Jenny and me - Party as always!!

Nu ska jag vara social i telefonen en stund.
Hörs sen igen! :)

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

"Var så himla länge sen vi pratade :O"

HAHAHA

2009-11-27 @ 23:33:30
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

SCHY! (A)

2009-11-27 @ 23:35:55
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0