Vaccinerad

Tjoho, nu är jag hemma igen efter en lååång dag!
Kursen tog mer tid än förväntat.
En kille som heter Andreas hade nå föredrag för oss och sedan lite intervjuer
med de som ville, så kunde han anställa folk på plats typ.
Innan kursen åkte jag till Jenny och gav henne sina skor.
Kände att det blev lättare så än att behöva bära på dom :)
Kursen vart slut 15.40 typ, ringde Jenny direkt och hon hade med
precis slutat, så vi möttes vid Stjärngodis och gick tillsammans
upp till vårdcentralen, var inte alls mycket folk som tur va.
Så nu är jag antligen vaccinerad och slipper känna ångest.
Känns fantastiskt :)

Jag ska försöka laga till lite mat, har inte ätit än idag
och jag är vrååååålhungrig!!
Ska vänta på Jenny med så vi kan spela, haha.
Skriver mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0