Ajj, min tunga :/

Aaajjj, har bränt sönder min tunga typ.
Alltså, käkade lite mat nyss och var vrålhungrig,
så jag orkade inte vänta på att maten skulle kallna.
Nu är tungan helt jävla sönder bränd :(
Svider och bränner som satan på den.. uscha.
Får la försöka lägga is på den eller nått, haha.

Visst har jag blivit skit duktig på att uppdatera nu för tiden? :)
Fan, skriver ju minst 5 gånger per dag i alla fall,
och det är ett jäkla framsteg ju.
Dock blir inte helgernas uppdatering lika bra,
men det ska lösa sig det med.
Är ju borta fredag och lördag, ibland söndag med, därför blir det så.
Får försöka bättra mig där ockå, hehe.

Nu är det strax dags för dagens sista tandborstning.
Sen är det sängen som gäller, har en hård dag framför mig imorgon.
Ska med morsan till massa myndigheter och fixa med pappas bortgång, -
- Fortfarande.
Det är skit jobbigt, och jag mår dåligt som fan av det.
2 hela jävla månader har gått sen han lämnade oss,
men än har vi inte fått någon ro till att sörja pga detta :(

Imorgon eftermiddag ska jag möta Jenny!!!
Vi ska kolla på Gymmet och sedan på Johan ska ska ha innebandymatch,
Mycket spännande!!
Men vi hörs imorgon.

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0