Äntligen Fredag!

Godmorgon!

Idag tog jag lite sovmorgon faktiskt, hihi.
Bad morsan väcka mig 10.30, det gjorde hon.
Vi ska ju städa hela hemmet idag, kommer folk hit typ någon dag. haha.
Vi har påbörjat städningen lite nu, men det går seeegt.
Ingen av oss har någon lust, haha.

Efter städningen är det dags att blondera mitt hår igen.
Sen ska jag duscha och allt sånt där jobbigt, men nödvändigt.
Sånt ska ju alltid göras på fredagar!

Vad som händer ikväll är väl inte HELT bestämt en.
Men någon liten plan har man väl kanske ;) höhö.
Tycker det är skönt med fredag i alla fall, wiho!

Nä, nu får ja fan dra tummen ur röven och sätta igång.
Vi hörs efter städningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0