Bara 5 timmars sömn efter att ha jobbat hela natten!

Hallå bloggish! - Öhm, löjligt uttryck, I know.
Men Hej på er!

Jobbade ju inatt igen, det gick helt okej.
Blev dock bombaderad med massa sms, som jag inte ville ha.
Men det var bara att ignorera, haha.

Kom hem runt 8 imorse, slocknade direkt jag la huvudet på kudden.
När jag vaknade vid 13.00 hade jag typ 16 sms :/ - hm?
Ja, svarade på 1 av dom. haha.

Gick upp och fixade mig lite lätt och sedan drog jag ner till stan.
Var ju tvungen att lämna in min timrapport till Poolen och även
lämna in ett papper till arbetsförmedlingen, så det gjorde jag.
Därefter tog jag en sväng in på bolaget och köpte mig lite öl och cider,
alltid bra att ha hemma, något oväntat kan ju ske ;) haha.

Hm, min tatuering är helt fuckad.
De tre översta stjärnorna har läkt skit bra och är jättefina nu.
Men den femte och minsta sjtärnan vill inte läka, skorpan vill inte lossna.
Så inatt tänkte jag att om jag smörjer in den med MASSA salva så blir den ju fuktig.
Och då kanske den ramlar av, det blev så att när jag smörjde så följde den med och lossade.
Men med den följde även all min hud och en stor bit kött med, FY FAN SÅ ÄCKLIGT det var.
Och gjorde ont som helvete.
Nu ser det lite bättre ut.

Aja, nu ska jag försöka ta reda på vad som händer ikväll.
Skulle träffat en person, men han svarar inte på mina sms.
Så det blir la inget, som vanligt.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0