Bio och annat mys idag.

*Gäsp* - Jag är väldigt trött. Kunde inte somna inatt. Låg och kollade tv till 03.00 typ, sen låg jag bara i sängen och vred och vände mig resten av natten typ. Somnade kanske runt 6 imorse, men Elias (min systerson) gick upp runt 08.00 och han pratar ju inte så tyst så då vaknade jag igen och kunde inte somna om. haha. Så inatt har man inte fått så många timmars sömn precis.

Elias ska ju vara här tills imorgon kväll, det är mysigt. Inte ofta man får umgås med lilleman ju :) Så idag ska jag ta med honom på bio och därefter äta lite god mat, antingel thaimat eller Mc Donald's, får väl se vad han vill ha. Det är snart dags att äta lunch med, får bli enkelt, makaroner med köttbullar bara. hehe.

Sen blir det väl lite mys framför tv'n ikväll med lite chips och grejer, hoppas det duger. haha. Han är inte så kräsen av sig, utan nöjer sig med det mesta, söt grabb :)

Jao, finns väl inte så mycket mer att säga. Är tom på ord. Alla tankar jag har i huvudet vill ut, men det går inte. Vågar inte riktigt sitta här och lämna ut allt som känns och allt jag tänker. Blä. Varför ska liver vara så komplicerat jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0