Blonderingen Lyckades!

WOHO! :)

I am happy now!
Blonderingen lyckades så nu vågar jag visa mig ute igen!
Haha, ska ge er en bild på hur jag såg ut i håret i fredags
och en bild hur jag ser ut nu.
SKRATTA INTE! haha.

Men ser dock inte så tydligt på "efter-bilden".
Men man ser att jag inte är gulhårig länge i alla fall,
och det är väl huvudsaken!


Haha, här sitter jag och förfestar i mitt gula, förskräckliga hår!!


Och såhär ser jag ut nu då, mycket bättre! :)

Är ju inte gul i huvudet i alla fall.
Men det är fortfarande lite för ljust för min smak.

Blogg.se segar som fan.
Men ska försöka ladda upp bilder från förfesten i fredags.
Så kommer ett till inlägg alldeles strax, men bilder från i fredags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0