Ensam mamma söker.

Åh Gud så trött jag är!
Alltså, satt här i min datorstol och somnade :/
Hur galet är inte det då?
Dessutom var det inte bara i sisådär 5 minuter, utan sov i nästan en timma :s
Heeelt galet, men men.
Nu är jag vaken i alla fall, så för att låta bli att somna igen,
funderar jag starkt på att bre mig några knäckemackor och gå in till mamma
och titta på "Ensam mamma söker", haha.
Får se om jag får behålla knäckemackorna då ;)
Min potatisgratäng som jag försökte äta lite av innan kom upp lika fort igen dock.



Har inte ens sätt på det programmet denna säsongen.
Men det går säkert att bara hoppa in i den sådär, verkar vara en sån serie.

Usch, mår riktigt illa nu igen :(
Ska gå och hälla i mig massa vatten och se om det släpper lite.
Vi hörs helt enkelt imorgon igen, ska sova tidigt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0