G-Force

Nu är lilleman och jag hemma igen! Vi åkte ju ner till stan vid 14 tiden redan för att hämta ut biljetterna som vi reserverade igår. Vi såg filmen G-force, riktigt rolig faktiskt. Jag är inte så mycket för barnfilmer och sådära, men den va sjukt kul och riktigt bra faktiskt, jag rekomenderar sen starkt! hihi.
Innan bion började vid 15.00 så var vi inne på Game och kollade massa spel, och även bytte ett spel som Elias fick av mig i födelsedagspresent men som vägrade fungera, så han fick välja ut ett nytt :)
Efter bion mötte mamma upp oss så gick vi till Donken och käkade lite, mums.

Nu ligger lillen i min säng och glor på fotboll, som vanligt ;) haha. Jag sitter här bara. Funderar på att spela lite Need for Speed med Elias så man har umgåtts lite med honom ikväll i alla fall, känns taskigt och osocialt att bara sitta här hela tiden, mihi. Man vill ju att han ska ha kul här och trivas, så sällan som han faktiskt är här :)

Så vi får höras senare helt enkelt :)


G-Force! - Mycket rolig film! SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0