HELGEN:

Fredag 9/10

Denna dagen började ganska bra.
Jag och morsan städade ju hela huset, sen duschade jag och humöret var på topp.
Sen skulle vi äntligen bleka mitt hår, eller bleka? Men blondera det.
Ja, allt såg ju finfint ut tills jag spolade ur färgen för då var jag ILLGUL i skallen.
Inte nådigt. Så var bara att börja med silverschampo och allt tills det såg någorlunda ut iaf.
Skit samma.
Mötte Jenny nere i stan, vi skulle hem till Tero på förfest.
Så vi åkte till Hulta och letade upp hans hus och sådär.
Väl hemma hos honom drack vi massa öl, kastade pil och lyssnade musik.
Sen var det dags för krogen, det var skit kul.
Vi dansade, drack och sjöng, haha..Madde var med mig och jenny med.
Därefter kom Natalite och Jimmy till krogen med, skojsigt.
Sen blev det tebax till Tero på efterfest, vilket var sådär.
Sen skulle vi GÅ från hulta till sjöbo, men kom en snäll taxibubbe och körde oss för 100 spänn. haha
Vi fick hans nr så att vi kan ringa på helgerna och sådär om vi vill ha skjuts!! haha.
Väl framme på sjöbo somnade Jenny i sin jacka, haha och jag drack öl!

Lördag 10/10
- R.i.p pappa, 2 måndader sen du gick bort idag! :(

Jenny tog sin buss hem runt typ 06.40 tror jag.
Då promenerade jag och babe hem till mig för att hämta cigg. haha.
Vi passade även på att sno morsans ozo (stavning?)
Enligt mig smakade det skit, kunde inte dricka det.
Sen stack vi hem till babe igen, låg och kolla film, drack öl och hade det allmänt gött bara.
Jag hade så fortfarande inte sovit någonting, så var seg och hade EN JÄVLA huvudvärk :/
Tillslut somnade vi båda två i någon timma, sen vaknade vi och drack mer öl.
Sen somnade babe igen och jag kunde inte soma pga huvudvärk och illamående.
Jag bestämde mig då för att dra hem, kände att något var fel med mig.
Så ja, jag gick hem, så fort jag bara kunde.
Var yr och kände mig svimfärdig på bussen hem.
Väl hemma så hann jag bara sätta mig i sängen så spydde jag ner hela golvet.
Sen såg resten av min lördagskväll ut så - Jag spydde hela kvällen och halvanatten..

Söndag 11/10

Har sovit väldigt oroligt inatt.
Vaknat till och från och mått skit dåligt.
Vaknade iaf vid 9 helt och hållet och kunde inte sova mer.
Väldigt konstigt eftersom jag ligger efter med typ 2 dygns sömn, så borde jag kunna sova 2 dygn.
Jag är hungrig nu efter att ha spytt så mycket, ska försöka äta något litet snart.
Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på Idol och ta de lugnt.
Och därefter blir det nog ett varmt bad, och ta-hand-om-mig-själv kväll ikväll =).

Det var min skojsiga helg, haha.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0