Hiss/Diss lista

 

Helgerna tillsammans med Jenny
Ja, dom är verkligen något att Hissa!
Tre helger i rad nu har vi festat, och det har varit SÅ grymt!
Har aldrig i mitt liv haft tre helger på raken som varit så perfekta.
Har mått så jävla bra, och haft sjukt kul. Underbart!
Så ja, ett stort tack till Jenny då med,
som gjort att mina helger varit helt amazing <3


David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch
Ja, den låten ska hyllas till skyarna!
Den är så jävla grym, och inte bara det.
Man blir taggad som fan, en riktig partylåt.
Dessutom gjorde den min kväll i fredags.
Den spelades inne på Tonic, med Jenny och mig på dansgolvet.
Tyvärr var ni inte där och såg, men raarw säger jag bara ;)
Den gjorde i alla fall min kväll till den bästa.
I love it!


 

Falskhet
Falska människor, NEJ TACK!
Förstår inte varför man ska vara falsk.
Ljuga hit och dit och snacka en jävla massa skit.
Kom till personen i fråga och säg det du vill säga istället.
Gå runt och snacka skit bakom ryggen på folk, det är tecken på svaghet.
Och vissa som dessutom låtsas som dom aldrig sagt nått sen heller.
När dom väl blir konfronterade är det inte så roligt längre.
Ärlighet varar längst!


Distansförhållanden
Nu har ju inte jag ett distansförhållande, hehe.
Men jag måste ändå dissa det, för jag har haft den förut.
Så jag vet fortfarande vad jag snackar om.
Det suger verkligen, liksom inte kunna träffas osv när man vill.
Behöva resa iväg lååångt för att träffa den man älskar?
Njae, inte riktigt min grej va, men alltså det är inget fel på det så.
Men jag dissar det stort!


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Dom har varit UNDERBARA!! Men herregud dansade vi? haha det hade jag velat se, så full som jag var:P HAHAHA vingel vingel

2009-10-18 @ 21:26:57
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jaa, helt FANTASTISKA har dom varit!! :D haha, jaa vi dansade, fast du kunde inte ta så många moves vingel vingel som sagt ;) hahahaha, men sjuuuuuuukt kul :D

2009-10-18 @ 21:39:29
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0