HOS ALISA!

Hej igen!
Guuud så duktig jag är på att uppdatera nu då ;) haha.
Det blev minsann ingen powenap för min del.
Hann sova i typ 10 minuter, sen fick jag sms,
och såklart vaknade jag av det också :/
Hon ville att jag skulle komma och kolla på henne lägenhet.
Först var jag tveksam till om jag orkade.
Men ja, kände att det var dags att kolla på den nu.

Så nu sitter jag här hos lilla Alisafisa och myser.
Regnar som fan ute, haglade när jag hoppade av bussen :/
Hennes lägenhet är riktigt mysig faktiskt.
Blir riktigt sugen på att fytta själv nu ju. hehe.

Nä, ska väl va lite social här nu kanske.
Ska ju till Sandra om typ 1 timma med.
Men skriver när jag är hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0