JOBB IKVÄLL!

Woho, idag är jag very happy :) Ska ju jobba ikväll och imorgon! Idag jobbar jag 16.00 - 22.00 och imorgon 07.30 - 16.00, inte helt fel. Det enda som känns lite jobbigt är väl att jag inte är hemma innan klockan 23.00 ikväll och ska upp vid 06.00 imorgon, haha. Blä.
Shit, igår somnade jag redan 22.15 typ, vaknade vid 02.15 av att tv'n fortfarande stod på, stängde av den och somnade om igen, men sen väckte katten mig vid 03.00 och spydde ner hela min säng IGEN och mitt golv. Så då var det bara att gå upp och torka, byta lakan och hela skiten, jag var inte så glad då kan jag lova. haha.

Nu ska jag försöka få i mig en macka och lite te.
Fixa håret och få på mig kläder också.
Skriver senare igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0