Kärlek suger verkligen balle!

Hello everybody!

Yeah, suger fortfarande på min uppdatering.
Men jag är ganska upptagen om dagarna nu för tiden.
Ändring kommer!

Som ni ser är min rubrik "Kärlek suger verkligen balle"
Ja, världens mest patetiska rubrik, men de får gå ändå.
Det är ju faktiskt sant.
Jag är så jävla trött på kärleken så det finns inte.
Det är bara krångel hela tiden.
Jag menar, spelar ju ingen roll om jag är kär upp över öronen,
om inte min partner också är det? Eller?
Vet inte riktigt vart jag vill komma, men jag är bara så trött på allt.

Jag trodde vi hade något, något väldigt stort och vackert,
ack så fel jag hade.
Vi har hållt på och vela fram och tillbaka i TRE fucking år nu,
och äntligen trodde jag att du hade mognat och var redo för något seriöst.
Det vi hade nu trodde jag betydde något, jag trodde du menade allvar med det.
Men det kan du inte ha gjort efter som ALLT var över på bara 1 minut igen!

Jag har verkligen försökt, men nu orkar jag inte mer.
Allt jag gör är bara fel ändå, allt jag säger är fel, hela jag är väl helt åt helvete antar jag.
Så fuck it, fuck it, fuck it, och återigen, FUCK IT!

Ja, idag sätts min och jennys plan igång ordentligt!
Vi ska kolla upp det sista ikväll när hon är hemma,
och imorgon mina kära läsare, då smäller det :D

Ska klä på mig nu.
Får besök snart.
Då måste man ha kläder på sig! - Eller? ;) - haha.
Hörs sen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0