Lite mys framför tv'n

Ja, nu har jag fått mat i magen så det är nöjd och glad.
Orkar inte ens duscha, så slut i kroppen är jag. hemskt ju.
Mamma ska ner till affären nu och hämta något paket som kommit.
När hon är tillbaka ska jag fixa lite goda, men nyttiga smoothies :)
Funderar på att prova en blandning med banan och björnbär,
det borde väl funka va? Och såklart yoghurt med.
Mums, det låter i alla fall gott.
Så ska jag bjuda in mamma till mitt mysiga rum och tända massa ljus.
Tvinga henne att gosa ner sig i sängen med mig och kolla på tv.
Haha, ta det inte fel nu, vi ska inte gosa alltså.


Först kommer "Mammas Pojkar" klockan 20.00


Följt av "Inlåst" som börjar direkt efter, alltså 21.00.


Woho, blir nog en härlig kväll framför tv'n.
Inte ofta jag glor tv, så kan bli en skön avkoppling en stund.

Kanske hörs senare om jag inte råkar somna, för då hörs vi imon :)

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

KAAAARI

2009-10-22 @ 19:17:23
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0