Meningslös blogg?

Vad fan är min blogg till för egentligen?
Ibland känns den + mitt bloggande helt meningslöst.
Alltså, om ni minns hur mitt bloggande var 2007-2008?
Där kan vi snacka om meningsfullt, då bloggade jag om ämnen.
Jag bloggade aldrig i onödan och jag hade alltid något vettigt att säga.
Jag lovade mig själv att aldrig bli som andra bloggare
och blogga om "mitt vardagsliv" men se nu,
nu är jag som alla andra. Skriver bara vad jag gör, har gjort och ska göra :/

Dessutom är det bara en massa jävla text.
Inte ofta jag har bilder och sånt i bloggen.
Det är bara min Hiss/Diss lista som är lite roligare.
Men typ videoblogg? - Nej tack.
Sen dresscode och facelook, njae, inte riktigt jag heller.

Någon som har en idé om hur jag kan göra bloggen roligare?
Och framförallt hur jag ska få den mer intressant?
Alla förslag är hjärligt välkomna :) haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0