Mycket tankar...

Förlåt för väldigt dålig uppdatering idag, men har inte haft någon lust alls att blogga. Inte ens haft något vettigt att blogga om så..
Jag kom precis hem, var iväg och lekte med Sandra en stund. Det var väldigt trevligt, skit länge sen vi sågs ju. Hon var här och drack kaffe och tog en rök först, sen åkte vi till Max och köpte glass och sådär, trevligt värre :)
Skönt att komma iväg hemifrån lite med när jag mår som jag mår och har alla dessa förbannade tankarna.
Jag blir rädd för mig själv, vet inte vad det är med mig. Brukar inte vara sån som jag är just nu. Jag är inte mig själv, inte någonstans, det är hemskt. Sitter och tänker på dig varje jävla sekund, bara väntar på ett sms från dig.
Någonstans inom mig vet jag att jag måste glömma dig nu. Har insett att vi inte kommer kunna fortsätta såhär. Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt? Helt ärligt så vet jag ingenting, mer än att jag älskar dig något förbannat jävla mycket, och jag kommer sakna dig så enormt mycket. Det är sjukt.

Det är svårt att gå vidare från något som inte är avslutat.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0