Nu är jag igång igen!

Yeeeeah!
Nu är jag igång igen!
Blev sjukt mycket piggare och gladare efter duschen :)
Känner mig fasen som en helt ny människa typ. hihi.

Känner även att jag måste uppdatera massa idag.
För att ta igen helgen, skrev ju ingenting på hela lördagen. hah.
Nä, men det är skit svårt att uppdatera bloggen under helgerna.
Tycker jag i alla fall.
Men det kommer bli ändring på det nu, för i fredags var min sista utekväll.
Jag ska sluta dricka på helgerna nu har jag bestämt.
Tänker inte bli nykterist direkt, men sluta med all alkohol varje helg.
Ska bara dricka då det är "nödvändigt", liksom typ födelsedagsfester,
nyår, juldagen, påsk och sådant, då dricker ju alla så :)

Har inte råd att festa såhär mycket.
Och sen klarar inte min kropp det heller.
Mår skit dagen efter, levern tar skada som fan.
Så vill ni hitta på nått på helgerna bara att säga till :)
Titta film, promenera, aa vad som helst.
Jessi is back on track ;) haha.

Nu är det dags att blåsa håret och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0