Seg som aldrig förr!

Blev ett snabbt och stressigt inlägg förut, var tvungen att uppdatera mig lite kände jag. Men hade inte riktigt tid att skriva allt som hände igår och lägga ner sådär jättemycket energi i inlägget, hoppas det går bra ändå :)
Nu har jag i alla fall hjälpt mamma lite med tårtan som vi ska bjuda på imorgon, och så har jag även diskat all jävla disk som blev, haha. Och ja, det var inte lite disk kan jag ju lova.
Morsan har precis satt på lite kaffe med, tror hon tycker jag behöver piggna till, haha. Jag är verkligen skit seg idag, tror aldrig jag varit såhär trött och seg innan :/ Usch, nästan hemskt ju. Hon tycker jag ser ut som ett vandrande lik.

Min älskling ringde nyss också och pratade lite med mig. Det var trevligt. Allt blev ju så konstigt igår som sagt. Men det är så det kan gå ibland, inget att göra åt saken. Jag tjötar med Jenny på msn med, hihi.
Nä gud, får inte ur mig något vettigt känner jag. Lika bra att lägga ner bloggandet för en stund här nu. Är alldeles för seg i kolan för att komma på något vettigt att blogga om. Ville bara vara lika duktig som Jenny med min update ;)

Jag ska häva i mig den där koppen kaffe nu och hoppas på att bli mycket piggare!
Idag är även en viktig dag för min del, för idag ska jag sluta röka. Det ni!
Wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Haha lika duktig som mig är svårt att vara ;) HAHA ..

Sluta röka? WOW... lycka till!!

2009-10-24 @ 17:04:34
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Haha, nä för jag brukar vara den som är duktigast på att blogga av oss två ;) hahahaha.. Ja, ska försöka iaf. haha. Tack ska du ha :D

2009-10-24 @ 18:06:41
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0