Ser förjävlig ut!

Goddag!

Sorry att jag inte uppdaterar innan nu, även att jag varit vaken sedan 10.30 typ.
Men har haft fullt upp med annat.

Idag skulle Jenny och jag besökt gymmet som vi funderar att börja på.
Men idioterna svarar ju inte i sin telefon :/ stört.
Så jag sa åt henne att vi drar dit på onsdag istället, får la se hur det går.
Det är ett helt nyöppnar gym, så är inte säker på att dom öppnat än.

Jag ser fortfarande helt jävla förjävlig ut i håret.
Idag märkte jag att jag till och med är lila på vissa ställen i skallen.
Och ja, Det kan vi ju tacka silverschampot för :/ Fan.
Mamma ska ner till stan sen och köpa mig min gamla vanliga hårfärg,
den jag alltid använder annars, den tar ju bort gula/röda pigment.
Så vi håller tummarna på att jag kan visa mig ute imorgon igen.

Jag fick till och med tacka nej till jobbet imorse när dom ringde.
Snacka om pinsamt, men vad skulle jag göra då?
Jag visar mig verkligen inte sånhär ute, ser förfärligt ut!

Happ, men ska la försöka platta till håret lite nu då i alla fall,
så morsan har lätt att färga det sen när det är dax.

Hörs sen babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0