"Ska du hoppa ur skorna redan, du är ju inte ens framma än"

Hej igen :)

Nu är jag tillbaka efter promenaden med Jenny.
Eller ja, jag har varit hemma sedan klockan 19.00.
Men inte haft tid att blogga innan nu.
Var tvungen att laga mat och käka så fort jag klev innanför dörren,
och nu kom jag precis ur duschen, som också var nödvändigt :) haha.

Ja, som sagt så åkte vi till Kransmossen och promenerade.
Vi valde att gå den låna banan som är på typ 1 mil,
men när vi var i mitten av halva banan så var benen som spagetti :/
Så vi vek av där och fortsatte på ett lite kortare spår.
Men som jag sa till Jenny, att det är vår första dag idag,
så ja, då ska man inte gå ut för hårt :)
Imorgon kör vi med nya tag och orkar nog mer och längre då.

Haha just det, mitt i allt skulle jag rätta till skon som gjorde ont.
Så jag stannade i kanten och satte mig på huk.
Då gick gubbarna som var bakom oss, om och den ena sa
"Ska du hoppa ur skorna redan, du är ju inte ens framma än"
Haha, jag trodde jag skulle dö av skratt, haha. :)

Nu blir det att plocka in all ren tvätt och slänga den smutsiga i tvätten.
Haha, har inte orkar sånt än, sedan denna helgen.
Var alldeles för seg för sånt igår :/

Men hörs strax igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0