Stan med mami <3

Hello!!

Jag kom nyss hem från stan.
Åkte ner med mamma imorse, vi skulle kolla på present till henne.
Ja, hon vet vad hon ska få, men vill att hon ska välja själv så allt blir rätt.
Men tyvärr hittade madam inget hon ville ha idag, så jag gav henne alla pengar istället,
så får hon åka och kika i lugn och ro i nästa vecka istället :)

Just nu sitter vi båda och väntar på att maten ska bli färdig.
Klyftpotatis, kött, räksallad och massa grönsaker, MUMS!
Maten är nog klar om typ 5 minuter.

Senare ikväll ska jag hem till Sandra och hämta mina öl som ligger där.
Haha, även Jenny får besök av Johan ikväll som ska lämna våra öl hos henne.
Fan, vi spred ut våra öl överallt förra helgen, verkar det som. haha.
Men schysst av folket att vi får tillbaka allt i alla fall, kostar ju en del om man säger så :)

Sitter fortfarande och funderar över helgen.
Undrar vad som händer, hoppas på något kul i alla fall! :)

Nu är maten klar, så vi får höras sen helt enkelt.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0