"Dåre"

Heeeey igeeeeeeen!

Gud vad jag är trött, sådär övertrött.
Haha, fråga mig inte om rubriken, det var Nicklas idé.
Bad han komma på en bra rubrik till detta inlägg och han kom på "Dåre".
Hm, ja vi sitter och camar på msn, Nicklas och jag då alltså ^^
Känns ju jättevättigt, hade typ behövt tvätta, men så sitter jag här istället.
Smidigt värre.

Jag har tvingat Nicke att leka med mig nån dag!
Kanske imorgon, fast han ska leka med en till person då.
Men då kanske jag får vara med dom å leka, mums (:
Haha. Nä Gud vilket onödigt inlägg.

Imorgon ska jag i alla fall med morsan till Knalleland.
Hon skulle kolla på nått där och ville ha sällskap.
Så jag följer väl med då, har ju ändå inget bättre för mig så.

Så, nu ska jag forstätta dampa med Nicke.
Och titta på han i cam när han, hm..
.. Snusar..
Japp!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0