Ehm, ursäkta mig!

Hej igen, haha!
Nu har jag slutat vara så förbannad!
Ni får ursäkta mitt hysteriska utbrott,
men ibland behöver man verkligen få sådana hysteriska utrbott.
Så man får ur sig all skit man går runt och bär på.
För mig hjälper det inte att skrika och gapa och slå på saker.
Jag skriver precis som jag känner, tycker och tänker och så är det bra sen.
Så det är härligt.
Nu känner jag mig mer harmonisk och lugn!

Har pratat med babe på msn en stund nu.
Han skulle gå och duscha och sådär,
så får se om jag är inne när han är tillbaka.
Han har tyvärr ingen mobil just nu, så msn får duga så länge.
Saknar dock hans sms väldigt mycket, dom är fina :)
Förhoppningsvis så ses vi i helgen, typ lördag!

Nu ska jag byta om till "Nattkläder" och borsta tänderna.
Upp tidigt imorgon för att träna.
Sen hem och fixa lite.

Men vi hörs imorgon.
Puss!

Love you honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0