En härlig promenad med tjejerna!

Ja, nu är jag tillbaka hemma efter en timmas promenad med Jenny och Sandra.
Hm, minns inte exakt hur långt vi gick men cirka en halvmil i alla fall :)
Duktigt va? ^^
Förhoppningsvis ska vi på vattengympan ikväll med.
Haha, nu började det ösregna, sån tur vi hade som hann hem innan dess, eller jag hann i alla fall.

Jenny, Bamse och Sandras baksida, haha :)

Vi stannade till på andra sidan av Kypesjön så Bamse fick bada lite.
Det gillade han verkligen kan jag ju säga, han blev jätteglad.
Även Jenny badade lite ;) hihi.

Nu sitter jag här med min Banan-smoothie och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Ska nog ta de lite lugnt, sen höra av mig till dom igen och se hur det blir.

Här sitter jag med min gooooda Banan-smoothie, MUMS!

Hörs sen, PUSS!

/Jasmina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0