Ett mysigt avslut på denna helgen!

I am back!

Kom precis hem från Andreas nu.
Sandra kom och hämtade mig typ kvart i 7, så åkte vi direkt till Andreas och spelade Bingolotto ;)
Haha, det var riktigt roligt faktiskt, även lilla Emiiiiil var med också!
Mh, så drack vi massa kaffe och åt muffins! hihi.
Dock vann ingen av oss nått, men mycket skojsigt ändå måste jag säga.
Så jag och sandra funderar på att göra detta varje söndag.
Är ju ett perfekt avslut på sin helg.
Efter bingolotto stack Emil och jobbade (?) haha.
Och vi andra satte oss framför Youtube och kollade på massa helt galet roliga klipp.
Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig :/ haha.
Nu är det läggdags för min del så ja orkar upp imon, men ni får några bilder!


Andreas aka Bamse is drinking kaffe ^^

Emil, hm han typ är inne i tv'n eller nått :P haha

Emil är chockad över hur mycket pengar han har *not* ;)

Haha, Bamse, jag och emil! Jag är helt inne i min muffins ;) haha.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0