God eftermiddag!

Haha, typ hej.
Jag vaknade för typ 30 minuter sen. Woho!
Känns väl sådär att ha sovit bort hela dagen, men vafan?
Hur ska jag annars orka jobba inatt liksom?
Jobbar natt resten av denna veckan, känns sådär.
Hade hellre jobbat dag/kväll, än natt, men det får väl gå ändå.
Får se om någon vill tjöta lite med mig i telefonen ikväll då.
Annars får jag väl ta med mig mitt ps2 & massa filmer så jag har nått att göra.

Nog om det.
Somnade runt 02-03 inatt.
Trodde aldrig jag skulle hålla mig vaken så länge,
men det gick massa bra serier på tv och sen smsade jag med folk med. haha.

Nu ska jag be mamma laga mat åt mig, jag är hungrig.
Haha, och jag orkar inte laga nått nu, är typ mega förkyld :(

Men vi kanske hörs senare, annars imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0