Goda nyheter!

Hej!
Blev aldrig att jag drog ut igår kväll, orkade verkligen inte.
Jag drog på mig mjukisdressen och kollade på Idol och Svenska hollywoodfruar istället.
Snackade lite i telefonen med Alisa och Sandra också!
Sen somnade jag runt typ 00.30.

Mami kom och väckte mig vid 11 typ, vi drack lite kaffe och tjötade.
Sen ringde jag tandläkarn för att få en tid i nästa vecka.
Har börjat ila som fan i mina tänder och min bettskena är helt fucked up.
Så den MÅSTE fixas, orkar inte gnissla mer tänder nu.
Har ju fan huvudvärk och skit ont i käkarna varje dag pga det.
Men GODA NYHETER som sagt, jag fick en tid Idag.
Så klockan 13.30 ska jag vara där och få träffa en tandhygnist. (stavning?)
Äntligen, mjaaaou.

Jag och mami ska försöka släga ihop lite lunch nu.
Sen får jag fixa mig och dra iväg, ska förbi Arbetsförmedlingen med ett papper med.
Hörs sen babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0