Godmorgon!

Godmorgon allesammans!

Ja, nu undrar ni säkert vad jag gör vaken nu.
Jag som skulle vara vaken hela natten och sova hela dagen.
Haha, det gick ju inte vidare bra kan jag ju säga.
Satte datorn i viloläge vid 23.00 för att glo på NAVI CIS och sedan se på film.
Haha, kan ju säga så här att jag fick ligga och verkligen anstränga mig till max under
hela serien för att hålla ögonen öppna, under sista pausen så somnade jag :/
Vaknade igen kl 3, stängde av tvn och datrorn och somnade lika fort igen. HAHA.
LYCKAT! - Not.

Ja, så vaknade jag vid 10 typ.
Men vafan, det är ju bara en natt, så jag klarar det nog.
På jobbet vet man att man inte kan somna, måste vara vaken.
Har aldrig somnat innan när jag jobbat natt, så det funkar nog.
Men lär vara riktigt go i kolen imorgon bitti när jag slutar kl 07.15.

Ska strax hoppa i duschen, raka ben och allt sånt.
Sen ska jag fixa håret med silverschampo och sådär.
Så man är snygg ikväll när man ska jobba (A). haha.

Men jag skriver senare igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0