Godmorgon

Åh, vad det var skönt med lite sovmorgon idag! :)
Har ju varit vaken 05.20 nästan varje morgon denna veckan.
Men idag fick jag sova enda till klockan 9!
Nu väntar vi på våra gäster, vi har dukat fram och allting.
Jag ska bara få på mig någon tröja och sådär.

Hm jaa-a, vad ska man skriva mer då?
Ska väl ut och gå med Jenny och Sandra sen med, om dom är vakna och sådär :)
Sen ikväll blir det kanske vattengympa med?
Vi får väl se, är ganska trött i kroppen idag efter att ha tränat hela veckan, men det är skönt.
I helgen lär det inte bli så mycket träning eftersom jag är upptagen hela helgen,
har ju annat inbokat :)
Kanske hinner simma en snabbis på söndag eller ta en promenad i alla fall!

Men men, nu måste jag klä på mig.
Vi hörs sen igen!

Puss!


/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0