Idol-repriser hela förmiddagen!

Good morning sunshines :)

Är riktigt glad idag, vaknade på ett riktigt glatt humör!
Vet inte riktigt varför, men allt känns så underbart just nu.
Mår verkligen toppen, hoppas det håller i sig :)

Haha, igår när jag kom hem så pratade jag med Sandra i telefonen i många timmar.
Haha, jag har aldrig gravat så mycket tror jag, kunde inte ens andas.
Vi sa kommentarer som folk sagt till oss som är så SJUKT roliga.
Eller ah, vi tycker det i alla fall, asså helt sjukt hur kul det är.

Nu ska jag kolla på alla repriser av Idol tänkte jag.
Skiter i att se det på veckorna och ser alla avsnitt på söndagarna istället.
Känns kanske lite mobbat att sitta framför tv'n typ 4 timmar.
Men på söndagar är alla så slöa och tråkiga ändå, så ja, då är tv'n bra sällskap :)

Ska nog fixa håret med silverschampo sen med.
Haha, skjuter ju upp det hela tiden, men det är så omständigt.

Oh, nu börjar Idol!
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: FIsen

Ursäkta ??? JAG MÅSTE LÄGGA EN FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS !!!!!!!!!!!!!! HAHAHA

2009-09-20 @ 12:09:11
Postat av: @fisen

HAHAHAHAHA! vilken rolig mailadress ;) haha. "MAMMA" "AAAADAAAAAAAAAAM"

2009-09-20 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0