Jag har tråkigt!

Gaaaaah!
Fan, jag snackade med Alisa innan och skulle träffa henne innan.
Hon skulle bara hem till sin morsa och käka och sådär först.
Så jag fixade mig fort som fan, platade hår, smink, kläder - ALLT!
Så fick jag ÄNTLIGEN sms att hon hade ätit färdigt, så jag ringde för att bestämma buss.
Men då så skulle hon med sin mamma och handla helt plötsligt :(
Fan, så nu sitter jag här helt i ordning gjord i onödan, kunde legat och sovit nu istället :/

Har försökt få andra att leka med mig, men ingen som vill ju.
Alla är trötta och sådär, det är jag med i och för sig.
Men ändå, nu när jag är fixad så vill jag ju inte bara sitta här.
Fast nu är klockan ganska mycket så det lär jag få göra ändå.

Tatueringshelvetet kliar som ett jävla as också.
Gah, blir tooookig.
Men det är ju bara bra, tecken på att den håller på att läka :)
Men jobbigt att inte få klia tillbaka :P haha.


Såhär SÖT är jag just nu! *leka fjjåårtiiiz* - HAHA!

Gud, har verkligen skit tråkigt.

Just det, DU:
Vet inte vart jag har dig längre?
Vet inte vad du vill?
Vet nog fan inte vad jag vill heller.
Vet fan ingenting längre.
Allt går bara utför för oss, och vi glider bara längre och längre ifrån varandra.
Vad är meningen med det?
Kanske lika bra att säga hejdå? - Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0