Lite shopping i stan med mamma.


Heey! :)
Idag gick jag upp vid 09.00, fixade till mig lite lätt och åkte till stan med mamma.
Väl framme i stan så hade vi ganska många affärer att besöka.
Vi var ute efter födelsedagspresenter till Elias (min systerson).
Och jag var ute efter lite småsaker till mig själv med.
Lägger upp bilder på det jag köpte idag.

Ja, som ni ser var jag i olika affärer och handlade :)


Lite smått och gott, haha! Köpte tre datorspel till Elias, tror jag han blir glad för


Ansiktsmask, hårinpackning och sliverschampoo och även hårnålar och hårband

Ja, kanske inte sådär jättespännande saker direkt.
Men nödvändiga i alla fall.
Behövde verkligen lite sånt där småskit.
Och så gjorde det glad att köpa saker till mig själv, som jag annars inte unnar mig :)

Nu blir det nog en promenad vid nått spår nere vid Kypesjön, sen hem och duscha.
Kanske borde tvätta lite med.
Men ah, i vilket fall som helst så hörs vi ju senare.
Ha de gott så länge! :)

Tack för idag mamma! <3
/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0