Mätt i magen och dags för städning

Japp, nu har jag ätit vårrullar och är väääldigt mätt i magen, härligt!
Nu är det dags för städning, ser ut som fan här hemma just nu.
Usch, måste damma överallt, dammsuga och torka golv, inte alls kul.
Men jävligt nödvändigt kan jag lova.
När städningen är klar måste jag duscha.
Skulle helst lägga mig i ett bad, men får se om jag har tid med det.
Ska se någon kriminaldrama på tv sen med, får man inte missa.
Upp tidigt och simma imorgon med, om inte jobbet ringer då.
Kan ju hoppas dom ringer, har inte jobbat ett piss under hela september.
Känns väl sådär, men det är ju inte mitt fel, finns ju inga jobb så..

Aja, whatever, måste börja städa nu.
Så det är klart nån gång, hatar det verkligen.

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0