Misslyckad kväll

Klockan är bara 23.30 och jag är redan hemma.
Var i och för sig hemme redan innan dess, typ 22.30 var jag hemma.

Jenny, Sandra och jag åkte hem till Andreas där han hade lite fest.
Drack lite vin och någon öl, men det var la sådär.
Var inte så festsugen direkt heller, så ja, humöret va la inte på topp.
Jenny skulle iväg på en annan fest på trandared, men jag och sandra åkte hem istället.

Lagade nyss omelett med bacon, det var mycket gott.
Har ju inte ätit nått mer idag så :/
Men känns som jag fortfarande är skit hungrig.
Dessutom är jag skiiiit sugen på godis, jävla skit också.
Finns ju ingen affär öppen i närheten nu ändå.

Pratar med Sandra i telefonen nu.
Ska la typ byta om snart och tvätta bort sminket.
Sen blir det nog film en stund tills man somnar.

Saknar min baby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0