Mmh, Lukta gott!

Hej igen!
Nu har jag ÄNTLIGEN duschat! haha.
Det var ju inte en dag för tidigt, som man brukar säga ;)
Usch, jag luktade typ grillplats :S Bläää!

Åkte ju i alla fall ner till stan innan, så fort affärerna hade öppnat.
Stack till banken först och hämtade ut alla pengar och så som mami skulle ha.
Sen gick jag till H&M och köpte lite smink och så.
Därefter skulle jag till Lindex för att kolla efter våtservetter, då stötte jag på lilla Alisa!
Så ja, hon skulle ändå va i stan till kl 13.00 (hon hade läkartid då).
Vi bestämde oss för att ta en fika och kika lite.
Och mycket riktigt så gjorde vi det.
Sen gick vi bara runt och runt typ.
Jag köpte mig även en ny salva till tatueringen för min gamla är slut nu :( - SAAKNAA!

Jao, sen träffa vi Nicke på Södra lite fort innan min buss gick.
Jag tog 9an och åkte hem, tog mig en lååååååång vaaaaaaarm dusch :)
Nu sitter jag här, ska dricka kaffe strax och sen blåsa håret.
Vad som händer resten av kvällen får man la se.
Har ju fortfarande inte sovit, och det börjar kännas nu kan jag ju säga. haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0