Natten gick väldigt snabbt

Heeeej på er!

Som ni säkert redan vet så jobbade jag inatt (21.45-07.15).
Denna gången gick natten ovanligt snabbt.
Kollade på Dirty Dancing som började klockan 22.00 när jag kom dit.
Hade även lilla Sandra i telefonen :)
Vi tjötade till och från ända till typ 02 (?) , om jag inte minns fel :P
Även Daniel ringde mig och va full och tjötade ;) haha.
Hade ju med mig mitt PS2 och lite filmer, så jag spelade en del.
Sen vid 02.30 cirka satte jag på en film som slutade vid 04.00.
Därefter började jag vika tvätt och städa huset.
Var klar redan vid 05.30 typ, så då var det bara att sitta och vänta på att klockan skulle bli 7.
Hade svårt att hålla ögonen öppa den sista halvtimmen, haha.
Sen hem och sova, och gick upp vid 13 :)

Tog lite bilder på jobbet medan jag städade, i min fina rock :) haha.
Dock blev dom suddiga för min mobilkamera suger.




Haha, jag bjuder på bilderna ;)
Ser ju ut som ett stort jävla tält i rocken, men det är så stora storlekar så det är därför.
Och ja, jag är vääääääldigt trött på bilderna som togs runt 05.30 :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0