Nudlar!

Kom aldrig iväg någonstans innan.
Ingen ville göra något, så jag stannade hemma.
Suttit på msn och tjötat med folk och sådär bara.
Jag är svin hungrig, inte ätit på två dagar, så nu ska jag fixa nudlar tänkte jag.
Var ju skit länge sen jag käkade det, haha.

Hm, någon jävel som ringer hela tiden.
Han presenterar sig som "Choklad" :/
Väldigt irriterande måste jag säga.
Har ingen aning om vem det är ju.

Usch vad trött jag är.
Och jag som ska hålla mig vaken hela natten.
Undrar hur det ska gå, haha.
Får väl spela yatzy med sandra, och spela GTA och se någon film typ.
Hm, känns som det är lördag idag.
Tror det är för att jag sov borta inatt, brukar ju inte göra det på veckorna.
Men snart är det lördag i alla fall, vet inte hur jag känner för det.
Som jag har sagt tidigare så har jag ångest över helgerna.
Innan älskade jag helg, och hade alltid nått att göra, men så är det inte längre.
HATAR verkligen helgerna nu för tiden, som suger hästballe verligen!

Aja, pratar bara massa strunt, ska fixa nudlar nu iaf.
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0