Oj, dålig uppdatering!

Hej!
Fan vilken dålig uppdatering.
Men jag var inte beredd på att jag skulle iväg igår efter simningen, inte så tidigt i alla fall.
Var heller inte beredd på att sova borta inatt, men men, så kan det gå.

I alla fall, så messade Nicke mig och bad mig komma till Knalleland.
Han och Frankie var där och kikade runt.
Så jag fixade mig snabbt (eftersom nicke stressade mig) och så promenerade jag ner till Knalle.
Nicke mötte mig vid tunneln, så tog vi en cigg och sen satte vi oss och väntade på Frankie.
Han snackade med nån snubbe, hehe.
Ja, sen så var vi la i Knalleland typ ganska länge, bara vandrade omkring och tittade i affärer.
Tillslut drog vi hem till Frankie, såg på film och spelade GTA.
Kom två andra snubbar en stund sen med, höhö.
Klockan gick och lilla Nicklas blev trött och ville hem och sova.
Så alla drog utom jag, haha.
Jag var ju pigg och ville se mera film.
Så jag och lilla Frankieboy satt och kikade film ett bra tag.
Vi snackade även en hel del, om livet och sådär.
Sen blev det ännu mera film och klockan blev sent så det var ingen idé för mig att åka hem.
Så vi la oss och sov :)

Ja, vi vaknade runt 11 imorse, såg mer film, haha.
Sen insåg jag att det var dags att åka hem, syrran är ju här så ville träffa henne en stund.

Fan vilket långt inlägg, men ja, det får kompencera min dåliga uppdatering.
Nu ska jag duscha och sådär, hörs KANSKE sen, får se vad som händer ikväll.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0