Playstation och sånt

Hej igen!
Nu har jag försökt vila så mycket det bara går så jag är okey imorgon igen.
Jag orkade aldrig ta mig ett bad innan, men en varm och härlig dusch blev det i alla fall.
Därefter slog jag på playstationet, vilket var väldigt länge sen, och spelade lite GTA!
Haha, det var riktigt roligt faktiskt.
Har inte spelat det sen i juni :/ men men.

Har pratat med Jenny om simningen.
Hon simmar ju också så vi tänkte börja simma ihop när det passar oss både.
Det ska bli skojigt, roligare att vara två ju!
Imorgon ska jag verkligen försöka ta mig till badhuset och simma.
Blir väl runt 08.00 någon gång, för efter 8 är jag säker på att inte jobbet ringer med :)

Tänkte kolla på NAVI CIS nu klockan 20, sen The Mentalist klockan 21.
Så det blir ännu mer avkoppling ikväll. hehe :)

Men vi hörs imorgon igen, ska försöka somna tidigare denna kväll.
Puss på er!

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sv: Det är precis det jag har gjort! ^^

2009-09-08 @ 19:26:26
URL: http://danielkl.se
Postat av: @Daniel

Vad härligt =D

2009-09-08 @ 19:54:48
Postat av: Daniel

Sv: Jupp! =)

2009-09-08 @ 20:05:30
URL: http://danielkl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0