Ren och fräsch

Hej igen bloggen!
Nu har jag duschat, rakat ben+armhålor, tvättat håret med både schampo och silverschampo.
Vet dock inte hur resultatet av användningen av silverschampot blev,
då jag fortfarande sitter med handduk om huvudet.
Tror i och för sig inte att det blev någon sån där jätte skillnad efter bara första gången.
Men man kan ju hoppas att lite av det gul-oranga försvann i alla fall.
Lät det bara sitta i 3 minuter, vågade inte riskera mer. haha.
Men ska köra igen på typ måndag, så vi får la se :)

Hm, mer då?
Det regnar och har sig fortfarande.
Börjat blåsa massor med, så jag stannar nog hemma ikväll.
Eller ah, det hade jag la tänkt ändå.
Synd att jag inte har min myspojk här som kunde kollat film med mig,
så mamma får vara min filmkompis idag då, haha!

Jao, ska väl försöka få tummen ur och börja blåsa håret och sådär då.
Men jag uppdaterar väl sen när jag är klar! :)



/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0