Rolig dag igår!

Heej!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag kom hem skitsent igår kväll så jag orkade verkligen inte.
Det blev lite mer än en fika som ni kanske förstår.

Jag träffade i alla fall Alisa, så stack vi till Donken för hon skulle käka.
Efter det stack vi till Waynes Coffee för jag skulle dricka en latte.
Vi satt där någon timma och tjöta och sådära, skit mysigt :)
Sen träffade vi Naiomi en stund och va med henne på Donken när hon käkade :P
Därefter åkte vi upp till en kompis på Hässleholmen som va skit länge sen jag träffade.
Så satt vi hemma hos honom i typ 2 timmar och bara tjötade och lyssnade musik.
Sen skulle vi åka hem, då va klockan 20.15, men då ringde *hemlig*.
Han ville att vi skulle komma till Sjöbo och umgås med dom en stund.
Så ja, såklart ville vi också det och åkte dit!
Det var sjukt kul att träffa dom, var länge sedan nu.
*Hemlig* hade på sig värsta kostymen och slips och hela köret, såg ut som en jävla advokat :O haha.
Ah, i alla fall, vi blev kvar där till 22.30 typ, sen dröjde bussar osv, så jag var inte hemma innan 23.30.


Alisa och jag hemma hos *hemlig*

Det var min dag igår, bilder kommer men inte just nu.
Har ganska bråttom för jag ska med bussen om en timma, ska mata syrrans katter igen :)
Sen hem och fixa mig, så kanske det blir lite party ikväll, vi får la se =)

Puss!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0