Shit vad ont i händerna jag har :/

Hallå igen bloggis ^^
Haha, jag har hållt på att spela enda sedan jag skrev sist :/
Alltså, shit vad ont i händerna jag har nu efter allt spelande..
Haha, koncentrerar mig så mycket och trycker allt vad jag kan på kontrollen och alla knappar.
Kanske inte så konstigt att man får ont då. haha :)
Ska dricka en sista kopp kaffe med mami nu, sen blir det sängen för min del.
Har så förbaskat ont i huvudet, så känner verkligen för sängen nu.
Ska nog sätta på "Tusenbröder" och somna till den!
Mmh, "Hoffa" , han är ju så grymt jävla sexig!
Den karln skulle man inte tacka nej till! MUMS!
Haha. jaja, nog om det.

Vi får höras imorgon igen helt enkelt.
Godnatt :)!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0