Shit vad trött jag är..

Hej igen!
Fortfarande dålig uppdatering av mig, men så lär de nog förbli denna helgen.
Är inte mig själv riktigt, skit trött, sover mest hela tiden.
Har mycket i tankarna nu med, saknar en viss person och vill ha honom här.
Han har gjort stort intryck på mig, igen, och jag behöver honom.
Men går dock inte att få tag på honom *snyft*.
Så jag får hoppas han ligger hemma och sover eller nått, att inget har hänt bara.

Funderar på att se ännu mer på tv nu och somna till det och vakna först imorgon förmiddag.
Finns ju ingen anledning att vara uppe nu ändå :/
Vill bara att denna jävla helgen ska ta slut.
Vill inte ha helg mer, jag hatar helger, mår dåligt av det =(.

Så ja, Godnatt då!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0