Storhandling och fika med Sandra

Hej!

Imorse åkte mamma och jag till Willys och storhandlade vid 10 typ.
Ringde Sandra runt 11, för vi hade snackat om att hon kanske kunde hämta oss.
Så hon fick vakna till liv först och sådär, sen kom hon och hjälpte oss.
Tycker jag va mycket snällt av henne, tusen tack mutti! <3

Så stannade hon här på lite baguett, bulle och kaffe, mums! hihi.
Sen satt vi vid datorn lite bara, innan hon begav sig hemåt.

Skulle egentligen träffat Nicke och Frankie idag.
Men eftersom Frankite inte svarar på sms och inte är på msn,
så funderar jag på att dra och fika med Sandra och Evelina istället.
Känns onödigt att spendera hela denna dagen på att vänta på hans sms.
Han kanske inte ens svarar liksom? :/
Och då har man väntat en hel dag i onödan!

Ska i alla fall fixa håret nu och byta kläder, men jag skriver Kanske mer sen!
Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0